settings_phone   İP Telefon üzrə həllər

• IP mini-ATS-in qurulması və konfiqurasiyası
• IP mini-ATS İnternet vasitəsilə konfiqurasiyalı interfeysin olması hesabına daha sadə şəkildə idarə edilir;
• Ayrılmış telefon xəttlərinə ehtiyac yoxdur;
• Telefonların ofisin istənilən yerində "qaynar" qoşulma imkanları var - istifadəçi sadəcə olaraq öz telefon aparatını yaxındakı lokal şəbəkə portuna qoşur və bu zaman onun abunəçi nömrəsi saxlanılır!
• Rouminq xidmətinin sadəliyi - SİP protokolunun k öməyilə zənglər planetin istənilən nöqtəsinə yönləndirilir;
• İnternet vasitəsilə təklif olunan imkanlardan istifadə hesabına telefon danışıqlarına çəkilən xərclər azalır;
• SİP standartı bahalı ənənəvi telefon aparatlarından istifadə zərurətini istisna edir;
• Sistemin genişlənmə imkanı;
• Geniş hesabat;
• Sistemin cari vəziyyəti və zənglər haqqında daha müfəssəl məlumat;
• Səsli poçt;
• Şirkətin istənilən təşkilat strukturunu dəstəkləyən ağacvari telefon məlumat kitabçası;
• Məlumat kitabçasında qeyd olunmuş istənilən abunəçinin nömrəsini yığmadan ona qoşulmaq imkanı (mausun düyməsinə basmaqla);
• Daxil olan və buraxılmış zənglər barədə xəbərdarlıq;
• Danışıqların qeyd edilməsi və onların sonradan səsləndirilməsi imkanı;
• Qeyri-məhdud sayda abunəçi üçün konfrans əlaqəsi;
• Zənglər barədə stastistik məlumat verən jurnal, qeyd olunmuş danışıqları dinləmək imkanı;
• Şəxsi kabinet;
• Şəxsi telefon kitabçası;
• Yönləndirilməli olan şəxsi nömrələrin siyahısının yaradılması və dəyişdirilməsi;
• Yönləndirmə prioritetlərinin müəyyən edilməsi;
• Daxili əlaqənin təşkili;
• İP-şəbəkələrdən və TfOP-dan istifadə etməklə bütün xarici abunəçilərlə gələn və gedən zənglərin təşkili;
• Baş ofis və istənilən sayda uzaq bölmələr üçün nömrələmənin vahid planının təşkili;
• İstifadəçi qruplarının ağacını yaratmaq; isifadəçinin müxtəlif xidmətlərə girişi üçün səlahiyyətlərin təqdim edilməsi və onların məhdudlaşdırılması;
• Rahat abunəçi interfeyslərinin və müxtəlif xidmətlərin təqdim olunması;
• Müvafiq abunəçi interfeysi və müxtəlif xidmətlər;
• Daxili nömrənin (DİSA) sonadək yiğilması xidməti;
• Katib vasitəsi ilə zənglərin paylanması;
• Zəngin ötürülməsi;
• Mikrofonun müvəqqəti söndürülməsi (MUTE);
• Çoxkanallı telefon;
• Abunəçi tutumunun miqyaslandırılması üçün güniş imkanlar: